1.Cine suntem? Cadru normativ. Obiectivele
1.1. “TODAY CONSULTING” SRL este un operator de date cu sediul social la adresa Republica Moldova, MD-4829, Măgdăcești, Criuleni, responsabil de datele dumneavoastră personale. Noi vă livrăm serviciile în concordanță cu Termenii și Condițiile de utilizare. Detaliile noastre de contact se găsesc în secțiunea 13.
1.2. În cadrul organizației noastre, procesarea datelor personale se desfășoară în conformitate cu principiile stabilite atât de instrumentele internaționale - precum Declarația Universală a Drepturilor Omului, Convenția Europeană pentru Protecția Drepturilor Omului și a Libertăților Fundamentale, Convenția pentru Protecția Persoanelor în ceea ce privește Prelucrarea Automatizată a Datelor Personale, cât și Directiva 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului referitoare la protecția individului cu privire la prelucrarea datelor personale și la libera circulație a acestor date. De asemenea, respectăm reglementările naționale relevante, incluzând Constituția Republicii Moldova, Legea privind Protecția Datelor cu Caracter Personal, Legea privind Accesul la Informație, precum și normele specifice privind securitatea datelor personale în contextul sistemelor informaționale, stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 1123 din 14 decembrie 2010, și normele Registrului de Evidență a Operatorilor de Date cu Caracter Personal, conform Hotărârii Guvernului nr. 296 din 15 mai 2012, alături de alte legi și reglementări aplicabile în acest domeniu.
1.3. Scopurile fundamentale ale acestei Politici includ asigurarea accesibilității, integrității și confidențialității tuturor tipurilor de informații, abarcând datele personale procesate de firma noastră, fie că este vorba de prelucrare manuală sau de utilizarea sistemelor și procedurilor tehnologice de informație. În contextul companiei noastre, securitatea informațiilor este un element cheie pentru funcționarea eficientă a activităților IT. Adherența la această Politică este vitală pentru asigurarea unei securități IT corespunzătoare. Politica stabilește norme și cerințe specifice pentru protejarea tuturor informațiilor, inclusiv a datelor personale, a sistemelor și procedurilor IT, împotriva factorilor externi, greșelilor umane și defecțiunilor tehnice, și în fața actelor intenționate care ar putea cauza daune materiale sau nemateriale sau care ar putea duce la încălcarea legislației. Recunoscând faptul că securitatea IT nu se poate baza exclusiv pe soluții tehnice, această Politică include, de asemenea, măsuri organizatorice, juridice și de altă natură.
2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?
2.1.1 Informații obținute din interacțiuni directe
La înregistrarea pentru accesul la Serviciile noastre, colectăm anumite date personale despre dumneavoastră. Specific, la crearea unui cont pe Platformă, vi se va cere să furnizați exclusiv adresa de email. În cazul în care optați pentru înregistrarea prin contul Google, vom colecta numele, prenumele și adresa de email.
Opțiunile pe care le selectați în timpul autentificării pe Platforma noastră sau pe parcursul utilizării Serviciilor pot determina furnizarea de date personale adiționale, inclusiv:
Numele complet;
Numărul de telefon mobil;
Informații furnizate în cadrul procedurii de verificare a contului, inclusiv detaliile cardului de credit, dacă decideți să achiziționați serviciile noastre contra cost, conform Termenilor și condițiilor de utilizare.
Înregistrarea interacțiunilor telefonice
În momentul în care inițiați un apel telefonic către serviciul nostru de relații cu clienții sau sunteți contactat de către unul dintre reprezentanții noștri, înregistrăm convorbirea, cu condiția obținerii consimțământului dumneavoastră explicit. Scopul acestui demers este de a îmbunătăți calitatea interacțiunilor noastre cu clienții.
2.1.2 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre
În cursul interacțiunilor dvs. cu Platforma noastră sau în timpul utilizării Serviciilor oferite, procedăm la colectarea automată a datelor despre dvs., care includ:
Informații referitoare la dispozitiv
Identificăm particularități specifice ale dispozitivului utilizat, precum versiunea sistemului de operare și identificatori unici, de exemplu, denumirea operatorului de telefonie mobilă folosit. Acești identificatori ai dispozitivului sunt asociati cu contul dvs. de utilizator pe platformă.
Informații privind locația
Dependent de permisiunile stabilite pe dispozitivul dvs., la publicarea unui articol pe Platforma noastră, colectăm și procesăm date referitoare la locația geografică reală. Folosim metode diverse pentru determinarea locației, inclusiv IP, GPS, rețele Wi-Fi în proximitate și relee de telefonie mobilă, facilitând astfel afișarea de conținut relevant în proximitatea dvs. și permitându-vă să publicați articole din locul actual.
Date privind clientul și autentificarea
Colectăm detalii tehnice cum ar fi adresa IP a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. Informațiile de autentificare, incluzând momentul înregistrării, data ultimei schimbări a parolei și momentul ultimei autentificări reușite, precum și tipul și versiunea browserului dvs., sunt de asemenea păstrate.
Date de tip Clickstream
Informațiile despre activitatea dvs. online pe Platforma noastră sunt colectate, incluzând paginile web de origine, momentul vizitelor, căutările efectuate, click-urile pe anunțuri sau conținut, interacțiunea cu aceste elemente, durata și secvența navigării pe platformă.
Cookie și tehnologii similare
Pentru gestionarea sesiunilor de utilizatori, păstrarea preferințelor lingvistice și furnizarea de publicitate țintită, utilizăm module cookie și tehnologii asemănătoare. Modulele cookie, fișiere text de dimensiuni reduse, sunt transferate de un server web pe hard diskul dispozitivului dvs. Ele pot stoca informații precum momentul vizitei, istoricul de navigare, preferințele și numele de utilizator. Setările browserului vă permit să refuzați sau să acceptați cookie-urile și să fiți notificat când un site încearcă să le plaseze. Dezactivarea cookie-urilor poate influența accesul și funcționalitatea unor secțiuni ale Platformei/Serviciilor noastre. Detalii suplimentare despre cookie-urile utilizate pot fi găsite în Politica noastră privind Cookie-urile.
2.1.3 Date de la terți sau surse disponibile public
Obținem informații personale ale dumneavoastră de la terțe părți și din surse care sunt accesibile publicului în modul următor:
Informații tehnice și legate de utilizare de la entități de analiză, precum Google.
Informații de contact din cadrul activităților comerciale prin intermediul rețelelor de marketing și furnizorilor de date asociati operațiunilor comerciale și partenerilor de servicii.
Informații privind interacțiunile cu serviciile oferite pe Platformă, inclusiv detalii legate de Servicii sau tranzacții efectuate.
3. De ce prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Utilizăm informațiile personale în strictă conformitate cu prevederile legale, aplicându-le în următoarele situații specifice:
Atunci când procesarea este necesară pentru urmărirea intereselor noastre legitime, cum ar fi îmbunătățirea serviciilor oferite și menținerea securității Platformei;
Pentru a ne conforma obligațiilor legale sau reglementărilor aplicabile;
Atunci când aveți consimțământul explicit (de exemplu, în cazul înregistrărilor audio); În anumite situații, ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră explicit pentru prelucrarea datelor personale, caz în care vom detalia scopul prelucrării și tipul de date personale implicate atunci când solicităm acordul dumneavoastră.
3.1 Pentru a permite accesul și a oferi Serviciile prin intermediul Platformei noastre
Atunci când inițiați conectarea folosind identificatorul dumneavoastră de e-mail, acesta ne servește în scopul de a vă recunoaște ca utilizator și de a vă permite accesul în cadrul Platformei. Informațiile de autentificare menționate sunt folosite, de asemenea, în scopul furnizării Serviciilor noastre, în concordanță cu Termenii și Condițiile stabilite. Pentru a vă informa cu privire la sugestiile și recomandările legate de Serviciile care v-ar putea captiva interesul, recurgem la utilizarea adresei de e-mail și a numărului de telefon mobil (prin mesaje SMS). Această prelucrare a datelor dumneavoastră se realizează în vederea îndeplinirii contractuale corecte între părți și este susținută de interesul nostru legitim de a efectua campanii de marketing, având ca finalitate oferirea de Servicii care vă pot fi de folos.
3.2 Pentru optimizarea interacțiunii dumneavoastră cu Platforma
i. Datele de tip clickstream sunt analizate pentru a evalua durata și modalitatea de interacțiune a utilizatorilor cu Platforma, având ca scop comprehensiunea preferințelor și optimizarea Serviciilor oferite în concordanță cu aceste informații. Această abordare ne permite, spre exemplu, să ajustăm arhitectura platformei sau să introducem funcționalități care răspund necesităților dumneavoastră.
ii. Datele de localizare pe care le colectăm sunt folosite în diverse scopuri, inclusiv:
Crearea de statistici anonime și agregate care reflectă caracteristicile și comportamentul colectiv al clienților, utilizate în analize de afaceri, segmentare de piață și construirea de profiluri anonime.
Optimizarea și personalizarea serviciilor oferite, precum și ajustarea conținutului propus spre a răspunde mai bine necesităților și preferințelor dumneavoastră.
iii. Pe baza informațiilor furnizate la momentul înregistrării sau în timpul achiziționării unui produs, care includ adresa de e-mail și numărul de telefon, identificăm dispozitivele variate (de exemplu, computerele personale, telefoanele mobile, tabletele) de pe care accesați Platforma noastră. Aceasta ne facilitează corelarea activităților dvs. pe Platformă între diferitele dispozitive, contribuind astfel la furnizarea unei experiențe optimizate, indiferent de dispozitivul utilizat.
Procesăm datele menționate anterior conform interesului nostru legal fundamentat de a optimiza experiența dvs. pe Platformă și de a executa corespunzător contractul stabilit cu dumneavoastră.
3.3 Pentru a asigura integritatea și securitatea Platformei noastre:
i. Utilizăm numărul de telefon personal, credențialele de acces și identificatori specifici dispozitivului în scopul administrării și salvagardării Platformei (aceasta include activități de remediere tehnică, analiză datelor, efectuarea de teste, contracararea tentativelor de fraudă, gestionarea sistemului, asistență, elaborarea de rapoarte și gestionarea datelor).
ii. Efectuăm analize ale comentariilor și interacțiunilor efectuate prin intermediul platformelor externe de mesagerie în vederea prevenirii activităților frauduloase și a consolidării securității, prin identificarea și blocarea mesajelor nesolicitate sau a celor cu conținut abuziv care ar putea fi trimise de către alți utilizatori.
Aceste procesări de date se realizează pentru îndeplinirea corespunzătoare a angajamentelor contractuale față de dumneavoastră, cu scopul de a optimiza calitatea serviciilor oferite, precum și pe baza interesului legitim de a preveni orice tentative de fraudă.
3.4 Pentru a vă oferi un serviciu performant de asistență pentru clienți
Conversațiile pe care le purtați cu reprezentanții serviciului nostru de asistență clienți sau cu personalul din alte departamente sunt supuse înregistrării numai în baza consimțământului dumneavoastră explicit. Utilizăm informațiile personale colectate în acest mod în scopul de a evalua și a îmbunătăți interacțiunile dintre dumneavoastră și echipele noastre, pentru a optimiza calitatea serviciului oferit. Aveți dreptul de a revoca acest consimțământ în orice moment, fără a suporta costuri suplimentare, prin trimiterea unei cereri la adresele de contact indicate în secțiunea 13 de mai jos. Este important de menționat că toate procesările de date efectuate până la revocarea consimțământului rămân legale și valide.
4. Modul în care veți fi notificați cu privire la actualizările politicii de confidențialitate?
Această politică de confidențialitate poate suferi modificări periodice. Orice ajustări vor fi anunțate pe această pagină și, suplimentar, veți fi informați prin intermediul e-mailului sau direct pe Platformă. În cazul în care nu sunteți de acord cu condițiile revizuite, vă rugăm să abțineți de la utilizarea site-ului autismstep.md și a serviciilor disponibile prin acesta.
5. Drepturile dumneavoastră
Sub anumite condiții prevăzute de legislația în vigoare referitoare la protecția datelor personale, beneficiați de anumite drepturi legate de datele personale care vă privesc.
Pentru a vă exercita drepturile enumerate mai jos, vă rugăm să ne contactați utilizând informațiile de contact disponibile.
Aveți dreptul de a cere acces la propriile date personale, cunoscut adesea sub numele de „cerere de acces din partea subiectului datelor”. Acest drept vă permite să obțineți o copie a datelor personale pe care le deținem referitoare la dumneavoastră și să verificăm legalitatea prelucrării acestora.
Aveți, de asemenea, dreptul de a solicita rectificarea datelor personale inexacte sau incomplete pe care le deținem despre dumneavoastră. Este posibil să fie necesar să validăm acuratețea datelor noi furnizate de dumneavoastră.
Dreptul de a cere restricționarea prelucrării datelor personale vă oferă posibilitatea de a ne solicita să suspendăm prelucrarea informațiilor personale în anumite condiții: (a) pentru a verifica exactitatea datelor; (b) dacă prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să le ștergem; (c) dacă datele sunt necesare pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în instanță, chiar dacă noi nu mai avem nevoie de ele pentru prelucrare; sau (d) dacă v-ați opus prelucrării datelor de către noi și așteptăm verificarea dacă motivele noastre legitime prevalează asupra obiecțiilor dumneavoastră.
Dreptul la eradicarea informațiilor personale. Aveți posibilitatea de a ne solicita eliminarea datelor personale atunci când nu există justificări valabile pentru continuarea prelucrării acestora. De asemenea, puteți cere eliminarea informațiilor personale dacă v-ați exercitat cu succes dreptul de contestație împotriva prelucrării (detalii suplimentare mai jos), în situații de prelucrare ilegală sau când trebuie să îndeplinim cerințe legale specifice de eliminare a datelor personale. Este important de notat că există circumstanțe în care suntem legal obligați să păstrăm anumite informații personale; pentru detalii suplimentare, consultați secțiunea 9.
Dreptul de contestație la prelucrarea informațiilor personale, aplicabil când ne bazăm pe un interes legitim (propriu sau al unui terț) și circumstanțele particulare vă determină să refuzați prelucrarea din motive ce țin de impactul asupra drepturilor și libertăților fundamentale. Aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale pentru marketing direct. În anumite situații, putem dovedi că motivele noastre legitime pentru prelucrare prevalează asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră.
Dreptul la portabilitatea datelor, prin care vă oferim, sau unui terț ales de dumneavoastră, informațiile personale într-un format structurat, comun utilizat și lizibil automat. Acest drept este limitat la datele automate pentru care ați acordat consimțământul inițial pentru utilizare sau atunci când am folosit informațiile în executarea unui contract stabilit cu dumneavoastră.
Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor personale în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
În general, nu se percepe nicio taxă pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră, inclusiv pentru accesul la datele personale. Totuși, ne rezervăm dreptul de a impune o taxă rezonabilă dacă solicitarea este clar nefondată, repetitivă sau excesivă. Alternativ, am putea refuza să satisfacem aceste solicitări sub aceleași condiții.
Ne angajăm să răspundem la toate solicitările valide într-un termen de o lună. Totuși, pentru solicitările particular de complexe sau în cazul în care primiți multiple solicitări, este posibil să avem nevoie de mai mult timp. Vă vom informa în acest caz și vă vom oferi actualizări periodice.
În plus, beneficiați de dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a protecției datelor la orice moment. Informațiile de contact ale acestei autorități pot fi găsite în secțiunea 13.
Totuși, am prefera să avem oportunitatea de a aborda orice nelămuriri înainte de a vă adresa autorității de supraveghere. Vă încurajăm să contactați în primă instanță serviciul nostru de asistență pentru orice preocupare.
6. Comunicare și marketing
Vă vom contacta prin e-mail, SMS sau notificări în aplicație pentru a comunica aspecte legate de Serviciile/Platforma, cum ar fi confirmarea înregistrării pe Platformă, informații despre accesul la cursuri sau finalizarea acestuia, achiziții de produse, și alte mesaje tranzacționale esențiale legate de utilizarea Serviciilor noastre. Având în vedere natura imperativă a acestor comunicări, opțiunea de a renunța la primirea lor nu este disponibilă.
Totuși, aveți libertatea de a opta oricând pentru a nu mai primi materiale de marketing de la noi, fie utilizând link-ul de dezabonare prezent în e-mailuri sau mesajele SMS primite, fie contactând serviciul nostru de asistență clienți.
S-ar putea să primiți materiale de marketing din partea noastră dacă:
Ați solicitat informații referitoare la serviciile noastre;
Folosiți Platforma sau Serviciile noastre;
Ați furnizat detaliile dvs. participând la un concurs;
V-ați înscris la o promoție.
7. Către cine divulgăm datele dumneavoastră?
Este posibil să divulgam informațiile personale către entitățile descrise mai jos, în scopurile precizate în secțiunea 3.
Companii asociate - Datele dumneavoastră personale pot fi partajate cu companiile afiliate grupului TODAY CONSULTING, care contribuie la furnizarea și îmbunătățirea serviciilor noastre, inclusiv suportul pentru clienți, optimizarea produselor și detectarea fraudelor. Această transmitere de date se va realiza întotdeauna respectând măsurile de siguranță menționate în secțiunea 10 sau în conformitate cu un acord de transfer de date care stipulează clar responsabilitățile părților și garantează implementarea măsurilor tehnice și organizatorice adecvate pentru protecția datelor dumneavoastră.
Furnizori terți de servicii - Colaborăm cu terți pentru a ne susține în oferirea anumitor servicii. Acești furnizori pot fi situati atât în interiorul, cât și în afara Republicii Moldova.
Pentru procesarea plăților efectuate pe platforma noastră, fie că se utilizează cardul bancar, fie plăți prin transfer bancar, colaborăm cu bănci comerciale și procesatori de plăți autorizați să efectueze aceste operațiuni în conformitate cu legislația aplicabilă în Republica Moldova. Astfel, când efectuați plăți pentru serviciile achiziționate pe platforma noastră, vom transfera datele dumneavoastră personale necesare către banca comercială pentru a procesa plățile și a finaliza tranzacția.
Ne asigurăm că furnizorii terți de servicii sunt supuși unor verificări riguroase și le solicităm să respecte confidențialitatea datelor dumneavoastră personale și să le prelucreze în conformitate cu legea. Aceștia nu sunt autorizați să folosească datele dumneavoastră personale în scopuri proprii și pot efectua prelucrări doar conform instrucțiunilor noastre specifice.
Pentru optimizarea Serviciilor noastre, colaborăm ocazional cu furnizori de servicii de analiză. Aceștia ne ajută să înțelegem cum utilizatorii interacționează cu Platforma/Serviciul nostru. Distribuim informații către acești furnizori într-o formă anonimă, care nu permite identificarea personală, pentru a facilita monitorizarea performanței campaniilor publicitare și pentru analiza internă. Aceste date pot include, dar nu se limitează la, ID-ul cookie, adresa IP anonimizată, URL-ul de referință, precum și detalii despre browser și dispozitiv.
În cazul în care este necesar din punct de vedere legal sau în conformitate cu reglementările, putem furniza datele dumneavoastră personale către organele de urmărire penală, autoritățile publice sau guvernamentale, sau alte entități terțe relevante. De asemenea, în contextul unor potențiale tranzacții corporative, cum ar fi vânzarea, fuziunea, consolidarea afacerii noastre sau transferul activelor, precum și în cazul achiziționării de către sau fuziunii cu alte entități comerciale, datele dumneavoastră personale pot fi transferate noilor proprietari, care vor continua să le prelucreze conform acestei Politici.
Atunci când publicați un anunț pe Platforma noastră, aveți opțiunea de a face vizibile pentru alți utilizatori anumite date personale, cum ar fi numele, prenumele, adresa de email, locația și numărul de telefon. Este important să știți că informațiile pe care decideți să le împărtășiți cu alți utilizatori pot fi distribuite mai departe. Prin urmare, vă recomandăm să manifestați prudență și discreție în privința datelor personale pe care alegeți să le divulgați.
8. Transferuri internaționale
În cazul în care este necesar să transferăm datele dvs. cu caracter personal către țări din afara Uniunii Europene, ne angajăm să asigurăm un nivel adecvat de protecție a acestora. Aceasta se realizează prin implementarea unuia sau mai multor mecanisme de siguranță recunoscute, inclusiv:
Transferul datelor personale se va efectua exclusiv către țări recunoscute de Comisia Europeană ca având un nivel adecvat de protecție pentru datele cu caracter personal. Această recunoaștere asigură că datele dvs. sunt tratate cu un grad de securitate și respect pentru confidențialitate echivalent celui aplicat în Uniunea Europeană. Pentru detalii suplimentare, a se vedea European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries.
În cazul în care folosim anumiți furnizori de servicii, este posibil să folosim contracte specifice aprobate de Comisia Europeană care asigură datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa. Pentru mai multe detalii, a se vedea European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.
În cazul în care folosim furnizori de servicii cu sediul în SUA, le putem transfera date dacă fac parte din Protecția de confidențialitate care le cere să ofere o protecție similară datelor cu caracter personal împărtășite între Europa și SUA. Pentru mai multe detalii, consultați European Commission: EU-US Privacy Shield.
9. Unde stocăm datele dumneavoastră și pentru cât timp?
Datele colectate de la dumneavoastră vor fi gestionate și procesate atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și în exteriorul acesteia, utilizând servere securizate, în scopul îmbunătățirii experienței utilizatorilor. Acest demers include optimizarea funcționării site-urilor web și a aplicațiilor mobile.
Vom reține datele dumneavoastră personale pentru durata necesară realizării obiectivelor preconizate în momentul colectării lor, inclusiv pentru a răspunde obligațiilor legale, de contabilitate sau de raportare.
Criteriile pe care le avem în vedere pentru stabilirea duratei de păstrare a datelor personale includ volumul, tipologia și gradul de sensibilitate al informațiilor, riscul de prejudiciu prin acces neautorizat sau divulgare, scopurile prelucrării datelor personale și posibilitatea de a atinge aceste scopuri prin alte mijloace, precum și conformitatea cu legislația aplicabilă.
În cazul în care contul dumneavoastră rămâne inactiv timp de 12 luni, ne rezervăm opțiunea de a-l închide, ceea ce implică eliminarea oricăror date personale asociate. Aceasta înseamnă că accesul și folosirea contului nu vor mai fi posibile. Totuși, vă asigurăm că nu vom proceda la ștergerea contului dacă există tranzacții în curs, drepturi de returnare sau de rambursare neexercitate. Vă vom contacta înainte de a lua orice măsură de ștergere a contului, pentru a confirma dacă doriți să mențineți activ contul.
10. Măsuri tehnice și organizatorice și securitatea prelucrării
Datele dumneavoastră sunt depozitate pe servere protejate, beneficiind de implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice riguroase pentru securizarea datelor personale. Ne angajăm în evaluarea continuă a securității rețelei și a eficacității programului nostru de securitate a informațiilor. Acest program este conceput pentru a: (a) proteja datele împotriva pierderilor, accesării neautorizate sau divulgărilor neintenționate; (b) identifica riscurile de securitate care pot fi anticipat în mod rezonabil; și (c) atenua vulnerabilitățile securității, inclusiv prin analiza periodică a riscurilor și testarea sistematică. Garantăm, de asemenea, criptarea datelor de plată folosind tehnologia SSL pentru a întări securitatea tranzacțiilor.
Este important de subliniat că, oricât de eficiente sunt măsurile noastre de protecție, transmiterea datelor prin Internet sau prin alte rețele deschise poartă întotdeauna un grad de risc privind posibila interceptare sau acces neautorizat din partea terților.
11. Legături către website-uri terțe
Platforma noastră include linkuri către site-uri web sau aplicații terțe. Accesând aceste linkuri, trebuie să aveți în vedere că fiecare site sau aplicație este guvernat de propria politică de confidențialitate, pe care noi nu o supervizăm nici nu suntem în măsură să o controlăm. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru politicile sau practicile acestor terțe părți. Vă recomandăm să consultați politica de confidențialitate a fiecărui site web sau aplicație pe care îl vizitați după ce părăsiți platforma noastră, pentru a înțelege cum sunt tratate informațiile dumneavoastră personale.
12. Principiile prelucrării datelor cu caracter personal
Procesarea datelor personale este fundamentată pe principii esențiale, care includ:
Legitimitatea și buna-credință în stabilirea scopurilor și metodologiilor aplicate în prelucrarea datelor personale;
Alinierea procesării datelor personale cu obiectivele specificate și comunicate în momentul colectării acestora;
Conformitatea între volumul și tipologia datelor personale procesate și metodele utilizate, în concordanță cu scopurile prelucrării;
Acuratețea datelor personale, adecvarea și limitarea acestora la necesarul strict pentru scopurile colectării, evitând prelucrarea excesivă;
Legalitatea măsurilor tehnice și organizatorice implementate pentru garantarea securității datelor personale;
Angajamentul către îmbunătățirea continuă a mecanismelor de protecție a datelor personale.
13. Date de identificare și detalii de contact
Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm contactați serviciul suport clienți prin telefon sau e-mail.
Dacă doriți sa ne contactați pentru a solicita informații cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal puteți să trimiteți o scrisoare electronica la adresa oliaguzun@gmail.com.
Date de identificare ți bancare:
“TODAY CONSULTING” SRL
Cod fiscal: 1022600043017
Adresa juridică: MD-4829, Măgdăcești, Criuleni
Date Bancare:
IBAN: MD70AG000000022516266039
c/b: AGRNMD2X
Director: Olga Guzun
Suport clienți: +373 688 80 988
E-mail: oliaguzun@gmail.com
Autoritatea pentru Protecția Datelor
Pentru problemele cu privire la protecția datelor, puteți contacta autoritatea locală reprezentată de către: Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal
Adresă: MD-2004, Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 48
Website: http://www.datepersonale.md/
14. Politica cookie
Sitelul nostru web implementează cookie-uri pentru a optimiza experiența utilizatorilor și a oferi servicii personalizate, conform intereselor și necesităților vizitatorilor. Prin accesarea site-ului, consimțiți la utilizarea cookie-urilor, așa cum este detaliat în această Politică de Cookies.
Pentru a accesa și utiliza conținutul site-ului, este necesară activarea cookie-urilor, dacă acestea nu sunt deja setate. Acceptarea cookie-urilor din setările browserului dumneavoastră, precum și utilizarea continuă a site-ului, constituie un acord implicit pentru utilizarea acestora.
Este posibil să dezactivați cookie-urile în orice moment prin setările browserului utilizat. Totuși, este important de reținut că dezactivarea acestora poate afecta calitatea funcționării site-ului și poate împiedica accesul la anumite secțiuni de conținut. Dezactivarea cookie-urilor nu elimină afișarea reclamelor.
Site-ul nostru poate include legături către site-uri externe sau aplicații, inclusiv ale partenerilor noștri, care de asemenea pot folosi cookie-uri. Nu deținem controlul asupra acestor site-uri externe și nu suntem responsabili pentru cookie-urile pe care le utilizează. Vă recomandăm să citiți politicile de cookie-uri ale acestor site-uri sau aplicații externe pentru a înțelege cum sunt utilizate cookie-urile de către acestea, înainte de a le accesa sau utiliza.
Ce reprezintă Cookie?
Cookie-urile sunt fișiere text de dimensiuni reduse, stocate în browserul dvs. de internet de către site-urile pe care le vizitați. Acestea ajută la memorarea informațiilor despre vizita dvs., cum ar fi preferințele de navigare, facilitând astfel accesul la site la vizitele ulterioare. Aceste fișiere sunt transferate de la serverul web al site-ului către dispozitivul dvs. (computer, telefon mobil, tabletă etc.) și sunt păstrate în browserul utilizat. Cookie-urile pot îndeplini diverse roluri în funcție de tipul lor.
Cookie-urile stochează informații care leagă browserul dvs. de site-ul accesat. Atunci când vizitați din nou site-ul, browserul poate recupera și utiliza aceste informații pentru a răspunde la acțiunile dvs.
Important de subliniat este că cookie-urile nu sunt programe malware sau viruși. Ele nu pot executa programe sau accesa informații de pe dispozitivul dvs. fără permisiunea dvs.
Informațiile conținute de cookie-uri sunt de obicei criptate, fiind compuse dintr-o serie de numere și litere care pot fi interpretate corect numai de site-ul care le-a generat. Aceasta asigură că informațiile sunt utilizate exclusiv în scopurile prevăzute de site-ul respectiv.
Avem cookies terțe sau plug-ins pe Platforma noastră?
Entități terțe, inclusiv rețelele publicitare și furnizorii de servicii de analiză a traficului web, pot folosi cookie-uri, balize web, kituri de dezvoltare software (SDK) sau alte tehnologii similare pentru a colecta date despre vizita dvs. pe platforma noastră. Aceste informații sunt utilizate pentru a vă oferi conținut mai personalizat și relevant atât pe platforma noastră, cât și pe alte site-uri web. Trebuie să reținem că nu deținem controlul asupra cookie-urilor sau tehnologiilor utilizate de aceste entități terțe, care sunt reglementate de propriile lor politici de confidențialitate și cookie-uri.
Iată lista de terți cărora le permitem să seteze cookies sau alte tehnologii pe dispozitivul dvs..
Parteneri Analize:
Pentru a înțelege mai bine cum utilizați site-ul nostru, colaborăm cu diverși parteneri de analiză. Permitem următorilor parteneri de analiză să utilizeze cookies, SDKs și alte tehnologii corespunzătoare: Analiza Google Analytics și Pendo
Rețele de publicitate:
Următoarele rețele de publicitate pot utiliza cookies de direcționare și publicitate pentru a difuza reclamele care v-ar interesa în opinia lor și pentru a măsura eficacitatea acestor reclame pe site-ul nostru: AdMixer, Yandex, Google, Facebook
Destinatari / Categorii de destinatari:
În procesul de gestionare a datelor de pe site, acestea pot fi dezvăluite sau transmise departamentului nostru intern specializat în marketing și inteligență de afaceri (Business Intelligence - BI), precum și altor furnizori de servicii tehnice care au contracte pentru prelucrarea comenzilor sau oferirea de suport tehnic, în concordanță cu articolul 28 din Regulamentul General privind Protecția Datelor (RGPD). Acești terți accesează datele numai în scopul furnizării asistenței necesare, inclusiv partenerilor noștri publicitari.
Pentru optimizarea serviciilor oferite, este posibil să partajăm informațiile dvs. cu furnizorii de servicii de analiză a datelor, care contribuie la evaluarea modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul sau serviciul nostru. Informațiile sunt partajate într-o formă anonimă, pentru a permite monitorizarea și evaluarea eficacității campaniilor publicitare împreună cu partenerii noștri de afaceri, și pentru analize interne. Aceste date includ, de obicei, ID-ul cookie, URL-ul de referință, precum și detalii despre browser și dispozitiv.
La cerere, putem divulga datele către organele de aplicare a legii, autoritățile publice sau guvernamentale și alte entități terțe relevante, pentru a respecta obligațiile legale sau regulamentare. În cazul în care afacerea noastră este implicată într-o vânzare, transfer, fuziune, achiziție de alte afaceri sau în alte tranzacții similare, datele dvs. personale pot fi transferate către noii proprietari, care vor avea dreptul de a le utiliza conform prevederilor acestei Politici de Confidențialitate.
Durata de stocare/Criterii pentru stabilirea duratei de stocare, în cazul modulelor cookie
Modulele cookie de sesiune sunt șterse după fiecare încheiere a sesiunii de internet (închiderea browserului). Modulele cookie permanente rămân în browserul tău până când le ștergi manual.
Pentru ce folosim Cookie? Scopul prelucrării/Temeiul juridic
Informațiile care rezultă în timpul utilizării paginii (acestea sunt: pagina de unde a fost solicitat fișierul, numele fișierului, data și ora solicitării, cantitatea transmisă de date, statusul accesării, precum „Transmitere fișier“, „Fișierul nu a fost găsit“ etc., o descriere a tipului de browser web utilizat și o adresă IP) sunt utilizate de noi pentru ghidarea utilizatorului, evaluările statistice, adaptarea paginilor noastre de internet la nevoile tale, afișarea publicității pe pagină (afișarea informațiilor cu privire la produse pe butoanele corespunzătoare ale acestei pagini web) și pentru protecția împotriva interogărilor neregulate ale ofertei noastre web. În acest scop, utilizăm module cookie prin intermediul cărora putem vedea în scop statistic activitatea în paginile noastre de internet, în timpul sesiunii. Datele colectate nu sunt utilizate pentru identificarea personală a vizitatorului acestei pagini web. Nici datele de utilizare salvate în modulul cookie nu sunt centralizate împreună cu datele cu caracter personal. Temeiul juridic pentru această salvare de date și utilizarea prin modulul cookie este art. 6 alin. (1) lit. (f) din RGPD și art. 5 alin. (4) lit. (e) a Legii Nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal.
Autentificare
Folosim module Cookie pentru verificarea contului dumneavoastră și pentru a stabili când s-a efectuat intrarea în cont, astfel încât să vă facilităm accesul la site-ul nostru și să vă oferim funcțiile corespunzătoare.
De exemplu: modulele Cookie ne ajută, să recunoaștem browser-ul folosit de dumneavoastră, pentru a exclude conectarea repetată la sistemă, ce va permite să rămâneți în cont, atunci când navigați de la o pagină la alta a site-ului sau de la un alt site.
Securitatea şi integritatea site-ului
Folosim module Cookie pentru a asigura funcționarea securizată a site-ului, protecția contului și a datelor dumneavoastră.
De exemplu: modulele Cookie ne ajută să identificăm şi să aplicăm măsuri suplimentare de securitate, în cazul, în care cineva ar îrcerca să acceseze contul de pe site fără autorizare. De asemenea, folosim module Cookie, care ne ajută să stocăm informații pentru a vă ajuta să recuperați parola sau în cazul, dacă contul a fost spart.
Publicitate, statistici şi măsurare
Folosim module Cookie pentru a prezenta publicitate persoanelor, care ar putea fi interesate de produsele sau serviciile promovate prin intermediul acesteia, precum și pentru partenerii noștri de publicitate.
De exemplu: modulele Cookie ne permit să prezentăm singuri sau prin intermediul partenerilor publicitate persoanelor interesate de produsul sau serviciul promovat, care l-au căutat, l-au cumpărat sau îl caută pe site-ul nostru. De asemenea, modulele Cookie ne permit să limităm numărul de afișări al unei unități de publicitate pentru un utilizator, pentru ca acesta să nu vadă mereu aceeași publicitate.
Folosim module Cookie pentru a măsura performanțele campaniilor de publicitate realizate prin intermediul site-lui.
De exemplu: folosim module Cookie pentru a număra câte afișări a avut o anumită publicitate şi pentru a calcula costul acesteia. De asemenea, modulele Cookie ne ajută să măsurăm numărul de vizualizări şi click-uri pe o publicitate anumită de către vizitatori ai site-ului.
Modulele Cookie ne ajută să afişăm publicitatea şi să măsurăm performanța acesteia în toate browser-ele şi pe toate dispozitivele folosite de o persoană anumită.
De exemplu: modulele Cookie ne permit prevenirea unui număr mare de afișări ai unei anumite unități de publicitate pe dispozitivele folosite de dumneavoastră.
Serviciile şi funcționarea site-ului
Modulele Cookie ne ajută să colectăm informații necesare pentru a cunoaște cum este utilizat site-ul, pentru a-l îmbunătăți în mod continuu.
De exemplu: modulele Cookie ne ajută să cunoaștem cum se utilizează site-ul, să analizăm ce servicii ale acestuia sunt mai solicitate, la ce oră din zi navigarea pe site este mai mare sau mai redusă, numărul persoanelor care vizitează site-ul şi să identificăm ceea ce trebuie îmbunătățit.
Ce puteți face pentru a șterge, dezactiva sau bloca cookies?
Browserul dvs. va furniza, de obicei, informații despre cum să refuzați, să ștergeți sau să blocați cookies. Următoarele referințe vă vor duce la acele informații despre unele browsere utilizate în mod obișnuit:
Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en-GB
Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-in/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences
Safari: https://support.apple.com/en-in/guide/safari/sfri11471/mac
Opera: https://help.opera.com/en/latest/
Puteți să renunțați la cookies de la terți din Google Analytics prin intermediul ads settings: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Detalii de contact
Pentru informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să luați legătura în orice moment cu departamentul nostru suport la numărul +(373)69860500
Ne rezervăm dreptul de a introduce modificări și (sau) completări în conținutul prezentei Politici, în rezultatul schimbării site-ului. Din acest motiv, recomandăm verificarea informației actualizate pe site-ul nostru.